Cart

Klantenservice

Heb je vragen i.v.m. je betaling, bezorging of de afhaalopties? Lees hieronder de meest relevante informatie. Voor verdere vragen, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Online betalen

Alle online betalingen lopen via een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die u ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen uw informatie niet inzien.

 

Online betalen met bancontact

Bij deze betaling heeft u 2 opties; of u betaalt met de app (smarthphone of tablet) of u betaalt via uw eigen bank

Betalen via de app
Kies op de website voor betalen met bancontact, vervolgens kom je in een scherm waar je aan de linkerkant een QR-code ziet en rechts kun je je kaartgevevens ingeven. Voor het betalen met de App heb je enkel de QR-code nodig.

Open de Bancontact app op je device. Kies voor betalen, scan de QR-code en geef je pin code in. Indien de betaling geslaagd zal de App dit melden. Je ontvangt dan ook een bevestigings mail van ons.

Betalen via uw bank
Kies op de website voor betalen met bancontact, vervolgens kom je in een scherm waar je aan de linkerkant een QR-code ziet en rechts kun je je kaartgevevens ingeven. Voor het betalen via je bank moet je rechts je kaartgegevens ingeven. Indien de kaartgegevens juist zijn word je doorgestuurd naar de vertrouwde betaalomgeving van je bank, hier dien je de vertrouwde stappen te volgen om de betaling te voltooien.

Indien de betaling geslaagd is ontvang je van ons een bevestigingsmail.

 

Online betalen met creditcard

U betaald eenvoudig en snel met uw Visa- of Mastercard. Om veilig te betalen met uw creditcard doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Kies creditcard als betaalmethode en selecteer uw bank.

2. Vul uw creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC code in. Deze code wordt gebruikt ter verificatie en staat meestal op de achterzijde van uw creditcard.

3. De gegevens worden naar uw creditcard maatschappij verstuurd.In veel gevallen moet u de betaling verifiëren met 3D Secure (Mastercard) of Verified by Visa. Dit zijn beveiligingsmaatregelen voor het betalen via Internet. Met 3D Secure en verified by Visa doet u uw internetaankopen met een extra wachtwoord.

4. Wanneer de transactie is geautoriseerd ontvangt u hierover bericht en wordt uw bestelling (mits voorradig) verzonden.

5. In veel gevallen wordt het bedrag automatisch van uw rekening afgeschreven (raadpleeg voor meer informatie uw creditcard maatschappij).

Mocht u besluiten de bestelling te annuleren of retourneren, dan ontvangt u het tegoed weer terug op uw creditcard.

 

Online betalen met iDEAL

Met iDEAL betaalt u vertrouwd en veilig in uw eigen internetbankomgeving. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. Om te betalen met iDEAL doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Kies iDeal als betaalmethode en selecteer uw bank.

2. U bent nu in uw vertrouwde bankomgeving. De gegevens van uw bestelling zijn reeds ingevuld.

3. Na goedkeuring van uw betaling verschijnt een bevestiging van uw bank. Vervolgens keert u terug naar Verberckmoes.be.

4. Na het voltooien van uw betaling ontvangt u van ons een betalingsbevestiging per mail.

 

Hoe te betalen bij levering?

Bij bestelling in onze showroom heeft u een voorschot betaald. Vergeet niet om uw betaling van het resterende bedrag vooraf tijdig in orde te brengen (min 1 week voor levering).

U kan dit als volgt betalen: - ofwel 1 week vóór de levering via overschrijving op onze bankrekening (BE43 4070 5109 1101), met vermelding van het nummer van uw bestelbon als mededeling. - ofwel met een bankcheque aan de chauffeurs. Betalen met cash geld aan de chauffeurs is niet mogelijk.

Wij zijn jammer genoeg genoodzaakt om de artikelen terug mee te nemen als het saldo niet in ons bezit is bij de levering.

OPGELET! (Vanaf 01/01/2014, nieuwe wetgeving omtrent cash betalingen) indien de bestelling kleiner is dan €3000 mag deze volledig met cash geld betaald worden; indien de bestelling groter is dan €3000 mag maximum 10% van het bedrag van de bestelling met cash geld betaald worden. Betalingen met cash uitsluitend in de winkel.

 

Zelf afhalen?

Wanneer uw bestelling in onze magazijnen is toegekomen, wordt u altijd telefonisch of schriftelijk verwittigd. Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen, spreekt u best onmiddellijk af wanneer u uw bestelling komt ophalen. OPGELET! Indien u niet onmiddellijk een afspraak kan maken, gelieve 2 werkdagen op voorhand telefonisch te verwittigen op +32 (0)3 727 13 82 (tijdens kantooruren). Noodnummer enkel voor afhaling in het weekend: +32 (0)3 727 13 69. U kan terecht in ons afhaalmagazijn.

Betaling kan enkel via bancontact (niet met kredietkaart) in het afhaalmagazijn. Uiteraard kan u ook vooraf via overschrijving betalen (BE43 4070 5109 1101). Voor een vlotte verwerking van uw betaling dient u uw overschrijving minstens 3 werkdagen op voorhand uit te voeren. Betaling met bankcheque of cash geld kan steeds vooraf in de toonzaal.

Afhalen & Bezorgen

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Hiervoor maken we gebruik van onze eigen service met meubelmonteurs en professionele schrijnwerkers via onze logistieke firma VBM. De kleine pakketten laten wij bezorgen door een pakketdienst.

Wil jij je bestelling komen afhalen? Maak dan van te voren een afspraak, dan ligt jouw aankoop voor je klaar en zal je nooit lang moeten wachten.

 

Bezorgen van grote meubelen

Woont u op een verdieping?

Hou er rekening mee dat er soms een meubellift nodig is. Hiervoor wordt een vergoeding aangerekend. Denk eraan dat u een plaats van ca. 20m moet vrijhouden voor de vrachtwagen en de meubellift. In sommige gemeenten moet u deze ruimte, meestal een week voor leveringsdatum, reserveren bij de plaatselijke politiedienst. Indien er omstandigheden zijn die de levering kunnen bemoeilijken (bv elektriciteitskabels of een smalle doorgang), vragen wij u om dit op voorhand aan ons door te geven. Dit zal de levering versoepelen.

 

Wanneer volgt de levering?

Wanneer uw bestelling in onze magazijnen is toegekomen, wordt u altijd telefonisch of schriftelijk verwittigd. Op dat moment plannen wij in samenspraak met u een datum in. Het is voor ons niet mogelijk om op voorhand het exacte uur van levering op te geven.

Onze exclusieve meubelcollecties komen uit niet minder dan 13 verschillende landen. Hierdoor leggen de goederen soms een lange weg af. U begrijpt dat de levertijd daardoor soms vertraagd kan worden. Indien uw bestelling niet op de afgesproken datum toekomt, houden we u in ieder geval op de hoogte.

 

Levering online aankoop buiten België

Via de webshop kun je enkel België kiezen als afleveradres. Wil jij jouw meubelen in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje of zelfs in Israël? Ook dat kan, wij hebben ervaring met het verzenden van meubelen over de hele wereld.

Voor de mogelijkheden van internationaal transport of een offerte op maat, kun je mailen naar: webshop@verberckmoes.be.

Gelieve steeds een afspraak te maken! Uw goederen staan dan zeker klaar als u zich aanmeldt. 

Afhaalmagazijn Sint-Gillis-Waas

Kluizenhof 8a
9170 Sint-Gillis-Waas

+32 (0)3 727 13 82 (tijdens kantooruren)
+32 (0)3 727 13 69 (tijdens weekenden)

 

Maandag9.00 - 12.15 12.45 - 17.00
DinsdagGesloten 
Woensdag9.00 - 12.15 12.45 - 17.00
Donderdag9.00 - 12.1512.45 - 17.00
Vrijdag9.00 - 12.15 12.45 - 17.00
Zaterdag9.00 - 13.00gesloten in de namiddag
ZondagGesloten 
FeestdagenGesloten 

 

Afhaalmagazijn Tongeren

Limesweg 1
3700 Tongeren

+32 (0)12 44 01 10 of +32 (0)12 44 01 29 (tijdens kantooruren)
+32 (0)498 86 40 81 (tijdens weekenden)

 

Maandag9.00 - 12.3013.00 - 17.00
DinsdagGesloten 
Woensdag9.00 - 12.3013.00 - 17.00
Donderdag9.00 - 12.3013.00 - 17.00
VrijdagGesloten 
Zaterdag9.00 - 13.00  Gesloten /td>
ZondagGesloten 
FeestdagenGesloten 

 

Wie vragen heeft, kan mailen naar onze verschillende diensten.

Algemene info: info@verberckmoes.be
Planning en afhaling: planning@verberckmoes.be
Dienst na verkoop: klantendienst@verberckmoes.be

Gelieve altijd het nummer van uw bestelbon en/of factuur door te geven. Zo bent u zeker van een vlotte afhandeling.

 

 

Uw verkoper kan u een uitnodiging bezorgen om in te loggen op ons klantenportaal. Hier vindt u alle informatie over de bestellingen die u plaatste bij Verberckmoes. U kan er volgende zaken opvolgen:
- De status van uw bestelling
- Uw persoonlijke gegevens

Kreeg u via ons klantenportaal een uitnodiging om uw levering zelf in te plannen?
Dan gaat u als volgt te werk:
1. Ga naar het klantenportaal, geef uw e-mailadres en wachtwoord in. U vindt ons klantenportaal rechts bovenaan www.verberckmoes.be onder "inloggen".
2. Ga naar 'Mijn bestellingen'.
3. Selecteer de bestelling met de status 'toegewezen'.
4. Klik op het icoontje met de bewegende pijl of op 'Plan hier uw bezorging' bij het vrachtwagentje.
5. Kies een beschikbare dag voor de levering en duid het tijdvak aan.

Wij maken een detailplanning voor onze vrachtwagens en sturen u een bevestiging met een tijdsaanduiding wanneer u ons kan verwachten. Indien het plannen online niet lukt, bel dan gerust naar 03/727.13.82 en dan maken we telefonisch een afspraak.
Vergeet niet om uw betaling vooraf tijdig in orde te brengen (min 1 week voor levering). Dit kan via overschrijving op rekening BE43 4070 5109 1101 met vermelding van uw ordernummer en klantennummer.
Wij zijn jammer genoeg genoodzaakt om de artikelen terug mee te nemen als het saldo niet in ons bezit is bij de levering.

Wat als de activatie link niet werkt?

De link die u via uw verkoper hebt gekregen is 72u geldig. Indien deze activatie link reeds vervallen is kan u via de knop "wachtwoord vergeten" een nieuwe link aanvragen. U kan uw wachtwoord ook altijd wijzigen via dezelfde "wachtwoord vergeten" knop op het inlogscherm.

 

Ik heb (nog) geen orderbevestiging ontvangen voor mijn online aankoop. Waarom niet?


Alle bestellingen zijn onder voorbehoud van acceptatie door ons. Meubelen Verberckmoes bevestigt altijd de aankoop per e-mail. Wanneer er nog geen bevestigingsmail is verstuurd is de overeenkomst nog niet van kracht. De orderbevestiging via mail vormt onze aanvaarding van de bestelling.
Mogelijk is er een foutje gesloten in het e-mailadres dat u opgaf? Het kan ook zijn dat we om een bepaalde reden uw order (nog) niet konden accepteren. In dat laatste geval wordt u sowieso door ons gecontacteerd. Toch graag snel nieuws? Contacteer ons snel via webshop@verberckmoes.be.

Kan ik de inhoud van mijn bestelling nog wijzigen?


Misschien. Bij voorraad artikelen hangt het ervan af of je bestelling nog niet volledig verwerkt werd in functie van de logistieke afhandeling. Bij artikelen die we zelf niet op voorraad hebben moeten we eerst informeren bij onze leverancier. Contacteer ons daarom snel via webshop@verberckmoes.be. We informeren je dan zo spoedig mogelijk of een aanpassing alsnog mogelijk is.

Retourneren Online Winkelaankoop


Bevalt het afgeleverde artikel je toch niet? Geen probleem. Op basis van je herroepingsrecht, kan je ons hier zelfs tot maximum 14 dagen na aflevering over inlichten. Binnen die tijd kun je, zonder opgave van redenen, je aankoop annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar webshop@verberckmoes.be.


Geef even je ordernummer mee (de 9-cijferige code 000000XXX) en de melding dat je je aankoop wilt annuleren. We komen dan spoedig bij je terug met alle praktische info over je annulering en terugbetaling.


Let wel op ! De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de klant. We betalen je binnen de 30 dagen na ontvangst van de goederen het complete aankoopbedrag terug, exclusief de gemaakte transportkosten.

Waardevermindering die het gevolg is van het gebruik of beschadiging van de goederen wordt in mindering gebracht. Enkel artikelen die zich in de oorspronkelijke verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen, … kunnen worden teruggenomen.

Sommige artikelen zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Deze kan je terugvinden onder “Welke aankoop kan ik niet retourneren”.

 

Welke online aankoop kan ik niet retourneren?

Op maat gemaakte artikelen of artikelen die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn, worden uitgezonderd van het herroepingsrecht en kan je dus niet retourneren. Ook matrassen, kussens en dekbedden, waarvan de verzegeling is verbroken, kunnen uit hygiënisch oogpunt na gebruik niet geruild of geretourneerd worden.

 

Retourneren fysieke Winkelaankoop

Heb je een bestelling geplaatst in één van onze fysieke winkels? Dan is het helaas niet mogelijk om je artikel te retourneren. Je hebt tenslotte je artikel in de winkel kunnen ervaren waardoor je weet dat je de goede beslissing hebt genomen. Mocht het artikel anders zijn dan afgesproken, dan heb je uiteraard wel de mogelijkheid om je artikel te retourneren.

 

Een afgeleverd meubel dat ik online bestelde bevalt me niet helemaal. Kunnen jullie dit terug komen ophalen?

In eerste instantie staat u zelf in voor de kosten en het regelen van de retour. Maar we begrijpen dat dit in geval van een meubelaankoop complex kan zijn om zelf vervoer te voorzien. In dat geval kan je beroep doen op de leveringsdienst van Meubelen Verberckmoes.

De kostprijs is afhankelijk van de regio waar je woont. Neem in dat geval contact met ons op via webshop@verberckmoes.be.

 

Leveringen van online aankopen in Nederland

Woon je in Nederland en overweeg  je een online aankoop? Je kan deze sowieso gratis afhalen in ons afhaalpunt te Sint-Gillis-Waas of Tongeren. Wil je dat je aankoop geleverd wordt?  De kostprijs is afhankelijk van de regio waar je woont. Neem in dat geval contact met ons op via webshop@verberckmoes.be. Zeeland en de provincie Limburg worden in ieder geval frequent beleverd door onze eigen transportdiensten.

 

Accuraatheid van de opgegeven leveringstermijn

Als het artikel voorradig is bij Meubelen Verberckmoes, streven we ernaar dit binnen de 7 werkdagen bij je thuis te leveren. Indien goederen niet in voorraad zijn, geldt de levertermijn van onze leverancier. De opgegeven levertermijn van onze leverancier is steeds een benadering op basis van ervaringen uit het verleden. Mocht dit afwijken met de realiteit zullen we je dit zo spoedig mogelijk laten weten.

Meubelen Verberckmoes kan niet aansprakelijk gesteld worden voor: Het niet beschikbaar zijn van een product of als het uit productie wordt of is genomen door de leverancier.