Winkelmand - 0 € 0,00
  • Sinds 1954
  • 20.000m2 winkeloppervlakte
  • 3 jaar Meubelwaarborg garantie
  • layout.partial.header.usp_vbm_usp4

Afhalen & Bezorgen

Afhalen & Bezorgen

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Hiervoor maken we gebruik van onze eigen service met bezorgspecialisten en professionele schrijnwerkers. De kleine pakketten laten wij bezorgen door een pakketdienst.

Wil jij je bestelling komen afhalen? Maak dan van te voren een afspraak, dan ligt jouw aankoop voor je klaar en zal je nooit lang moeten wachten.

Online aankoop

Heb je accessoires, verlichting of kleine meubelen gekocht (krukjes, stoelen etc.) dan worden deze bezorgd door een pakketdienst en indien je gekozen product op voorraad is ontvang je je aankoop al binnen 5-7 werkdagen bij je thuis. Mocht het product niet op voorraad zijn, word je gebeld over de exacte levertijd.

Niet thuis? Als je de eerste keer niet thuis bent zal de pakketdienst het pakket de volgende werkdag opnieuw bij je thuis aanbieden. Mocht je ook de 2e keer niet thuis zijn, dan zal je je pakket bij een ophaalpunt kunnen afhalen.

Indien je meubelen gekocht hebt die niet in een klein pakket passen dan zal onze planningsdienst contact met je opnemen voor het bezorgen van de meubelen bij jou thuis.

Gratis bezorgen vanaf 100 euro

Heb je accessoires, verlichting of kleine meubelen gekocht (krukjes, stoelen etc.) die bezorgd kunnen worden door de pakketdienst dan betaal je hier 5,95 euro aan verzendkosten voor. Heb je voor 100 euro of meer besteld, dan komen deze verzendkosten te vervallen en ontvang je je aankoop helemaal gratis bij jou thuis.

Gratis bezorgen vanaf 500 euro

Indien je meubelen gekocht hebt die niet in een klein pakket passen dan zijn de kosten hiervoor 29,95 euro in België en Nederland. Voor dit bedrag worden jouw meubelen op de begane grond geleverd. Is het aankoopbedrag hoger dan 500 euro, dan is de standaard levering helemaal gratis in Nederland en België.

Wil jij extra service? Zoals professionele installatie, dan is dit zeker mogelijk. Afhankelijk van het aankoopbedrag zijn hier wel of geen kosten aan verbonden. Voor meer vragen omtrent de installatie service kun je terecht bij onze planningsdienst.

Is er iets niet helemaal duidelijk over de leveringen of de leverkosten neem dan contact op met onze klantendienst op: +32 (0)3 727 13 60

BEZORGEN VAN GROTE MEUBELEN

WOONT U OP EEN VERDIEPING?

Hou er rekening mee dat er soms een meubellift nodig is. Hiervoor wordt een vergoeding aangerekend. Denk eraan dat u een plaats van ca. 20m moet vrijhouden voor de vrachtwagen en de meubellift. In sommige gemeenten moet u deze ruimte, meestal een week voor leveringsdatum, reserveren bij de plaatselijke politiedienst. Indien er omstandigheden zijn die de levering kunnen bemoeilijken (bv elektriciteitskabels of een smalle doorgang), vragen wij u om dit op voorhand aan ons door te geven. Dit zal de levering versoepelen.

WANNEER VOLGT DE LEVERING?

Wanneer uw bestelling in onze magazijnen is toegekomen, wordt u altijd telefonisch of schriftelijk verwittigd. Het is voor ons niet mogelijk om op voorhand het exacte uur van levering op te geven.

Onze exclusieve meubelcollecties komen uit niet minder dan 13 verschillende landen. Hierdoor leggen de goederen soms een lange weg af. U begrijpt dat de levertijd daardoor soms vertraagd kan worden. Indien uw bestelling niet op de afgesproken datum toekomt, houden we u in ieder geval op de hoogte.

Levering buiten België of Nederland

Via de webshop kun je enkel België of Nederland kiezen als afleveradres. Wil jij jouw meubelen in Duitsland, Frankrijk, Spanje of zelfs in Israël? Ook dat kan, wij hebben ervaring met het verzenden van meubelen over de hele wereld.

Voor de mogelijkheden van internationaal transport of een offerte op maat, kun je mailen naar: Stefaan.destryker@iignet.be.