Cart

Online betalen

Alle online betalingen lopen via een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die u ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen uw informatie niet inzien.

 

Online betalen met bancontact

Bij deze betaling heeft u 2 opties; of u betaalt met de app (smarthphone of tablet) of u betaalt via uw eigen bank

Betalen via de app
Kies op de website voor betalen met bancontact, vervolgens kom je in een scherm waar je aan de linkerkant een QR-code ziet en rechts kun je je kaartgevevens ingeven. Voor het betalen met de App heb je enkel de QR-code nodig.

Open de Bancontact app op je device. Kies voor betalen, scan de QR-code en geef je pin code in. Indien de betaling geslaagd zal de App dit melden. Je ontvangt dan ook een bevestigings mail van ons.

Betalen via uw bank
Kies op de website voor betalen met bancontact, vervolgens kom je in een scherm waar je aan de linkerkant een QR-code ziet en rechts kun je je kaartgevevens ingeven. Voor het betalen via je bank moet je rechts je kaartgegevens ingeven. Indien de kaartgegevens juist zijn word je doorgestuurd naar de vertrouwde betaalomgeving van je bank, hier dien je de vertrouwde stappen te volgen om de betaling te voltooien.

Indien de betaling geslaagd is ontvang je van ons een bevestigingsmail.

 

Online betalen met creditcard

U betaald eenvoudig en snel met uw Visa- of Mastercard. Om veilig te betalen met uw creditcard doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Kies creditcard als betaalmethode en selecteer uw bank.

2. Vul uw creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC code in. Deze code wordt gebruikt ter verificatie en staat meestal op de achterzijde van uw creditcard.

3. De gegevens worden naar uw creditcard maatschappij verstuurd.In veel gevallen moet u de betaling verifiëren met 3D Secure (Mastercard) of Verified by Visa. Dit zijn beveiligingsmaatregelen voor het betalen via Internet. Met 3D Secure en verified by Visa doet u uw internetaankopen met een extra wachtwoord.

4. Wanneer de transactie is geautoriseerd ontvangt u hierover bericht en wordt uw bestelling (mits voorradig) verzonden.

5. In veel gevallen wordt het bedrag automatisch van uw rekening afgeschreven (raadpleeg voor meer informatie uw creditcard maatschappij).

Mocht u besluiten de bestelling te annuleren of retourneren, dan ontvangt u het tegoed weer terug op uw creditcard.

 

Online betalen met iDEAL

Met iDEAL betaalt u vertrouwd en veilig in uw eigen internetbankomgeving. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. Om te betalen met iDEAL doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Kies iDeal als betaalmethode en selecteer uw bank.

2. U bent nu in uw vertrouwde bankomgeving. De gegevens van uw bestelling zijn reeds ingevuld.

3. Na goedkeuring van uw betaling verschijnt een bevestiging van uw bank. Vervolgens keert u terug naar Verberckmoes.be.

4. Na het voltooien van uw betaling ontvangt u van ons een betalingsbevestiging per mail.

 

Hoe te betalen bij levering?

Bij bestelling in onze showroom heeft u een voorschot betaald. Het resterende bedrag kan u als volgt betalen: - ofwel minstens 3 werkdagen vóór de levering via overschrijving op onze bankrekening (BE43 4070 5109 1101), met vermelding van het nummer van uw bestelbon als mededeling. - ofwel met een bankcheque aan de chauffeurs. - ofwel met cash geld aan de chauffeurs.

OPGELET! (Vanaf 01/01/2014, nieuwe wetgeving omtrent cash betalingen) indien de bestelling kleiner is dan €3000 mag deze volledig met cash geld betaald worden; indien de bestelling groter is dan €3000 mag maximum 10% van het bedrag van de bestelling met cash geld betaald worden.

 

Zelf afhalen?

Wanneer uw bestelling in onze magazijnen is toegekomen, wordt u altijd telefonisch of schriftelijk verwittigd. Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen, spreekt u best onmiddellijk af wanneer u uw bestelling komt ophalen. OPGELET! Indien u niet onmiddellijk een afspraak kan maken, gelieve 2 werkdagen op voorhand telefonisch te verwittigen op +32 (0)3 727 13 82 (tijdens kantooruren). Noodnummer enkel voor afhaling in het weekend: +32 (0)3 727 13 69. U kan terecht in ons afhaalmagazijn.

Betaling kan enkel via bancontact (niet met kredietkaart) in het afhaalmagazijn. Uiteraard kan u ook vooraf via overschrijving betalen (BE43 4070 5109 1101). Voor een vlotte verwerking van uw betaling dient u uw overschrijving minstens 3 werkdagen op voorhand uit te voeren. Betaling met bankcheque of cash geld kan steeds vooraf in de toonzaal.

Afhalen & Bezorgen

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Hiervoor maken we gebruik van onze eigen service met meubelmonteurs en professionele schrijnwerkers via onze logistieke firma VBM. De kleine pakketten laten wij bezorgen door een pakketdienst.

Wil jij je bestelling komen afhalen? Maak dan van te voren een afspraak, dan ligt jouw aankoop voor je klaar en zal je nooit lang moeten wachten.

 

Bezorgen van grote meubelen

Woont u op een verdieping?

Hou er rekening mee dat er soms een meubellift nodig is. Hiervoor wordt een vergoeding aangerekend. Denk eraan dat u een plaats van ca. 20m moet vrijhouden voor de vrachtwagen en de meubellift. In sommige gemeenten moet u deze ruimte, meestal een week voor leveringsdatum, reserveren bij de plaatselijke politiedienst. Indien er omstandigheden zijn die de levering kunnen bemoeilijken (bv elektriciteitskabels of een smalle doorgang), vragen wij u om dit op voorhand aan ons door te geven. Dit zal de levering versoepelen.

 

Wanneer volgt de levering?

Wanneer uw bestelling in onze magazijnen is toegekomen, wordt u altijd telefonisch of schriftelijk verwittigd. Op dat moment plannen wij in samenspraak met u een datum in. Het is voor ons niet mogelijk om op voorhand het exacte uur van levering op te geven.

Onze exclusieve meubelcollecties komen uit niet minder dan 13 verschillende landen. Hierdoor leggen de goederen soms een lange weg af. U begrijpt dat de levertijd daardoor soms vertraagd kan worden. Indien uw bestelling niet op de afgesproken datum toekomt, houden we u in ieder geval op de hoogte.

 

Levering online aankoop buiten België

Via de webshop kun je enkel België kiezen als afleveradres. Wil jij jouw meubelen in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje of zelfs in Israël? Ook dat kan, wij hebben ervaring met het verzenden van meubelen over de hele wereld.

Voor de mogelijkheden van internationaal transport of een offerte op maat, kun je mailen naar: webshop@verberckmoes.be.

Onze afhaal diensten zijn beperkt bereikbaar, gelieve steeds een afspraak te maken! Wij doen er alles aan om afhalingen zo veilig mogelijk te laten verlopen.

Afhaalmagazijn Sint-Gillis-Waas

Kluizenhof 8a
9170 Sint-Gillis-Waas

+32 (0)3 727 13 82 (tijdens kantooruren)
+32 (0)3 727 13 69 (tijdens weekenden)

Maandag9.00 - 12.15 12.45- 17.00
DinsdagGesloten 
Woensdag9.00 - 12.15 12.45- 17.00
Donderdag9.00 - 12.15 12.45- 17.00
Vrijdag9.00 - 12.15 12.45- 17.00
Zaterdag9.00 - 12.30 13.00 - 17.30
ZondagGesloten 
Feestdagen*Gesloten 

*Uitgezonderd feestdagen die op zaterdag vallen.

 

Afhaalmagazijn Tongeren

Limesweg 1
3700 Tongeren

+32 (0)12 44 01 10 of +32 (0)12 44 01 29 (tijdens kantooruren)
+32 (0)498 86 40 81 (tijdens weekenden)

Maandag9.00 - 12.3013.00- 17.00
DinsdagGesloten 
Woensdag9.00 - 12.3013.00- 17.00
Donderdag9.00 - 12.3013.00- 17.00
VrijdagGesloten 
Zaterdag9.00 - 12.30 13.00 - 18.00
ZondagGesloten 
FeestdagenGesloten 

De veiligheid van onze medewerkers en onze klanten is uiteraard onze prioriteit. Daarom volgen we strikt de regels vanuit de overheid.

Wie vragen heeft kan mailen naar onze verschillende diensten.

Algemene info: info@verberckmoes.be
Planning en afhaling: planning@verberckmoes.be
Dienst na verkoop: klantendienst@verberckmoes.be

Gelieve altijd het nummer van uw bestelbon en/of factuur door te geven. Zo bent u zeker van een vlotte afhandeling.